Kontakt

W piątek 29.03.2019 r. odbyły się spotkanie katechetów w sali konferencyjnej Łomżyńskiego Centrum Rozwoju Edukacji. Temat spotkania to: ,,Podstawa Programowa Kościoła Katolickiego w Polsce”. Wszyscy mieli okazję zapoznać się z nową Podstawy programowej katechezy uchwaloną przez Konferencję Episkopatu Polski 8 czerwca 2018 roku. Podstawa programowa katechezy jest adresowana nie tylko do twórców programów, ale także do katechetów. Dokument ten określa bowiem, jakie wymagania można i należy postulować przed uczniem uczęszczającym na szkolne lekcje religii i jakie działania w związku z tym winien podjąć katecheta. Została zaprezentowana charakterystyka psychologiczna dzieci i młodzieży oraz opis zalecanych warunków i sposobu realizacji, które są dla katechety drogowskazem, jak formować religijnie katechizowanych, a jednocześnie mają mu dać konkretne narzędzia, przydatne we włączeniu lekcji religii w system wychowawczy szkoły. Z kolei synteza odnosząca się do korelacji edukacji szkolnej i nauczania religii daje katechetom wiedzę o wymaganiach nauczycieli innych przedmiotów oraz stanowi praktyczny przewodnik dla podejmowania działań mających na celu dialog interdyscyplinarny pomiędzy wiarą i różnymi dyscyplinami wiedzy. Podstawa programowa katechezy Kościoła katolickiego w Polsce, odnosząc się do poszczególnych etapów edukacji szkolnej, zawiera:
- charakterystykę psychologiczną dzieci i młodzieży na danym etapie edukacyjnym;
- Podstawę programową nauczania religii, obejmującą cele katechetyczne – wymagania ogólne, treści oraz wymagania szczegółowe i postawy, następnie zalecane warunki i sposób realizacji;
- syntezę treści – wymagań szczegółowych innych przedmiotów szkolnych, służących korelacji nauczania religii z edukacją szkolną;
- propozycje współpracy środowisk katechetycznych (rodziny i parafii).
W samym centrum katechezy znajduje się przede wszystkim Osoba Jezusa Chrystusa, a katechizować to odkrywać w Osobie Chrystusa cały odwieczny zamysł Boży, który w nim się wypełnił.
Tak więc idąc za słowami św. Augustyna - ,,oddać nasz głos Jezusowi, aby On przez nas przemówił” - niech z przenikniętego miłością poznania Chrystusa rodzi się pragnienie ewangelizowania i prowadzenia innych do przyjęcia wiary.
Konsultant ds. religii
Anna Domurat
Bardziej aktywne być nie mogło! Są szkolenia podczas których czas mija „nie wiadomo kiedy” i mimo piątkowo popołudniowej pory zaangażowanie z minuty na minutę wzrasta. Tak właśnie było podczas spotkania anglistów uczących na najniższych i bardzo wymagających etapach edukacji wczesnoszkolnej. Praktyczne szkolenie poprowadziła Kamila Nowocińska, która przez cały czas zarażała entuzjazmem, uśmiechem i kreatywnością rozwiązań edukacyjnych. We wspólnej zabawie pokazała, jak zwyczajne przedmioty z najbliższego otoczenia mogą stać się narzędziami edukacyjnymi. Dzieci uwielbiają się uczyć w naturalny dla nich sposób, czyli przez zabawę. Nauka słówek i konstrukcji gramatycznych wcale nie musi być nudna. Wystarczy mieć pod ręką sznurek do suszenia ubrań, kilka „resoraków”, piłkę, klocki i pozwolić uczniom na tworzenie własnych gier. Zabawa, jak rzadko która aktywność, umożliwia budowanie relacji, które są trampoliną do prawdziwej edukacji! RELACJA ZE SZKOLENIA „BUDUJEMY POROZUMIENIE. JĘZYK WSPÓŁCZESNEJ MŁODZIEŻY” W piękne wiosenne popołudnie 3 kwietnia 2019 roku w sali konferencyjnej Łomżyńskiego Centrum Rozwoju Edukacji zgromadziła się liczna grupa nauczycieli – uczestników szkolenia „Budujemy porozumienie. Język współczesnej młodzieży”. Każdy z nich chciał poznać tajniki sekretnego języka swoich podopiecznych, aby usprawnić proces komunikacji z uczniami, lepiej zrozumieć ich potrzeby, a tym samym wpływać na efektywność nauczania. Szkolenie prowadziła Anna Borawska – doradca zawodowy ŁCRE, absolwentka Psychologii Komunikacji Społecznej UMCS i jednocześnie wykładowca akademicki przedmiotów z zakresu szeroko pojętej komunikacji interpersonalnej oraz autorka artykułów naukowych w tej dziedzinie. Inspiracją do podjęcia tej tematyki podczas szkolenia grona pedagogicznego były rozmowy z młodzieżą (licealistami i studentami) oraz nauczycielami na temat barier w procesie komunikacji młodzieży i osób dorosłych. Jedną z takich barier stanowi język, którym posługują się nastolatkowie, a który bywa niezrozumiały dla starszego pokolenia. Ten swoisty slang młodzieży XXI wieku ma swoje źródła w języku sieci, zapożyczeniach z języków obcych, seriali etc. Często koresponduje też z językiem ponglish oraz korpo-slangiem. Do tego dochodzi bogactwo akronimów oraz komunikacja obrazkowa – emotikony, emoji, naklejki, memy, gify, virale, flash moby itd. Jak w tym wszystkim mają się odnaleźć nauczyciele? Na to i na wiele innych pytań odpowiedzi dostarczyło szkolenie „Budujemy porozumienie. Język współczesnej młodzieży” połączone z warsztatem translatorskim. Każdy z jego uczestników mógł się zmierzyć z zadaniem polegającym na tłumaczeniu zawiłego języka polskich nastolatków. Nauczyciele wiedzą już dlaczego Janusze matematyki pocinają z buta na waksy – aby uniknąć lachy lub resetowania w psiarni, bo kiedy nadejdzie dzień zagłady mamuty mogą się czepiać i nie będzie heheszkowo. (osoby, które czytają ten tekst i go „nie ogarniają” mogą czuć się zaproszone na kolejną edycję szkolenia) Spotkanie zakończyło się owacjami na stojąco oraz „gratkami”, za które składam „dzięks”. P.S. Mój guru wioski w pokoju zwierzeń prosił, aby ten tekścior był tak samo wypasiony i zajefajny jak szkolenie. Mam nadzieję, że udało się i dostanę oklejkę. W końcu nie jest z niego jakiś lamus czy nieogar, a spoko gość. Pozdro ziomale! Nara!
Anna Borawska doradca zawodowy ŁCRE Nauczyciel naucza a mózg ucznia buja w obłokach 12.04.2019
Treści: - elementy neurobiologii w nauczaniu i uczeniu się, - mózg ucznia miejscem pracy nauczyciela, - mechanizm motywacji wewnętrznej. ADRESACI : Nauczyciele wszystkich typów szkół FORMA: Warsztat TERMIN: 12.04.2019-04-05 START: godz.16:00 CZAS TRWANIA: 3 godziny dydaktyczne PROWADZĄCA: Marta Brzozowska ORGANIZATOR: Anna Domurat KOSZT: Bezpłatne WARSZTATY Z PROGRAMEM: Hot Potatoes.
ADRESACI: zainteresowani nauczyciele ze wszystkich etapów kształcenia. ZAPISY NA SZKOLENIE: do 10 04.2019 – poprzez formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie głównej ośrodka CZAS TRWANIA: 2 spotkania po 3 godziny dydaktyczne od godziny 1515 do 1745. DATA: 11.04.2019; 18.04.2019 CEL SZKOLENIA:
PROWADZĄCY: Janusz Kossakowski TYP SZKOLENIA: warsztaty KOSZT: bezpłatny Zaproszenie na szkolenie Tytuł: Wdrażanie elementów doradztwa zawodowego na zajęciach lekcyjnych Cele: · Identyfikacja korzyści, jakie daje poradnictwo zawodowe prowadzone od najmłodszych lat w edukacji formalnej i nieformalnej. · Zapoznanie z organizacją doradztwa zawodowego w szkołach zgodnie z rozporządzeniem MEN. · Prezentacja sposobów wdrażania elementów doradztwa zawodowego na lekcjach przedmiotowych (przykłady dobrych praktyk). Data: 16.04.2019 godz. 15:00 Czas trwania: 4 godziny dydaktyczne Adresaci: Dyrektorzy oraz nauczyciele wszystkich typów szkół i placówek oświatowych Prowadząca: Anna Borawska Koszt: bezpłatnie
Relacja ze szkolenia w Przedszkolu i Żłobku Publicznym nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Łomży
To nie żart na Prima Aprilis: wiosenne popołudnie 01.04.2019 roku grono pedagogiczne Przedszkola i Żłobka Publicznego nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Łomży poświęciło na doskonalenie zawodowe. Przeprowadzone przeze mnie szkolenie nosiło tytuł: „Porozumiejmy się, bo mamy wspólny cel – dobro dziecka…, czyli o komunikacji rodziców i wychowawców”. Jego celem było podwyższenie poziomu kompetencji nauczycieli (wiedza, umiejętności, postawy) w zakresie współpracy z rodzicami. Powszechnie wiadomo, że relacje wychowawców z rodzicami wychowanków mają prawo być trudne, a ich prawidłowe ułożenie wymaga wysokich umiejętności interpersonalnych. W związku z powyższym nauczycielki z Przedszkola i Żłobka nr 4 w Łomży zostały wyposażone w narzędzia służące asertywnej komunikacji. Na podstawie refleksji nad relacjami nauczyciel-rodzic miały możliwość zidentyfikowania własnej postawy w sytuacji trudnej. Doświadczanie jej skutków może powodować dyskomfort w relacji z rodzicem oraz konkretne działania negatywne. Wszystkie uczestniczki szkolenia zgodnie stwierdziły, że odpowiedzią na większość kłopotów może być skuteczna komunikacja. Spotkanie przebiegało w bardzo kreatywnej i przyjaznej atmosferze. Serdecznie dziękuję Dyrekcji Przedszkola Publicznego nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Łomży za zaproszenie, a wszystkim uczestniczkom szkolenia za aktywny w nim udział.
Anna Borawska doradca zawodowy ŁCRE KOLEJNE SPOTKANIE Z WYCHOWANKAMI W BURSIE SZKOLNEJ
W czwartek 28.03.2019 r. odbyły się kolejne zajęcia doradcze dla wychowanków Bursy Szkolnej nr 2 w Łomży prowadzone przez doradcę zawodowego ŁCRE Annę Borawską. Uczniowie poznawali tajniki rozmowy kwalifikacyjnej i dokumentów aplikacyjnych. Poprzez quiz wiedzy mieli szansę sprawdzić, jak dużo już wiedzą na temat sporządzania CV i listu motywacyjnego oraz usystematyzować te wiadomości. Mieszkańcy Bursy Szkolnej nr 2 dowiedzieli się, na jakie aspekty dokumentów aplikacyjnych zwracają szczególną uwagę rekruterzy i jak dobrze wypaść podczas wywiadu na rozmowie kwalifikacyjnej. Ponadto uczniowie nauczyli się, jak z pozornie krótkiego i ubogiego życiorysu stworzyć CV, które wyeksponuje wszystkie walory aplikanta. Spotkanie jak zwykle przebiegało w miłej i życzliwej atmosferze. Dyrekcji, wychowawcom i wychowankom Bursy Szkolnej nr 2 w Łomży serdecznie dziękuję za zaproszenie i miłe przyjęcie. Następne zajęcia z cyklu „Kompetencje. Doradztwo zawodowe” w bursie już wkrótce. Podczas comiesięcznych spotkań z doradcą zawodowym Anną Borawską wychowankowie bursy zgłębiają wiedzę i nabywają umiejętności w zakresie planowania swojej kariery edukacyjno-zawodowej oraz kompetencji kluczowych. Mają również okazję skorzystać z konsultacji indywidualnych.
Anna Borawska doradca zawodowy ŁCRE Sesja poradnictwa edukacyjno - zawodowego Dnia 01.04.2019 roku w siedzibie Łomżyńskiego Centrum Rozwoju Edukacji odbyła się kolejna w bieżącym roku szkolnym sesja poradnictwa edukacyjno-zawodowego dla pedagogów i psychologów z łomżyńskich placówek oświatowych. Zgromadzonych gości powitał dyrektor ŁCRE Pan Maciej Listowski, który poinformował zebranych o przebiegu dzisiejszego spotkania. i Pracy Młodzieży OHP w Łomży, która przedstawiła uczestnikom sesji zadania realizowanych przez w/w instytucję, do których należy: prowadzenie poradnictwa i informacji zawodowej, pośrednictwa pracy, szkoleń zawodowych zgodnie z potrzebami rynku pracy, badanie i diagnozowanie lokalnego rynku usług edukacyjnych i rynku pracy, działalność promocyjna i informacyjna w zakresie realizowanych zadań. Poinformowała również o rekrutacji do projektu „Od szkolenia do zatrudnienia” https://ohp.pl/?page_id=7049 dla młodzieży szkół ponadpodstawowych i zachęciła placówki oświatowe do współpracy. Kolejna część spotkania dotyczyła diagnozy funkcjonalnej – przedstawienia aktualnych i projektowanych zmian w pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Tę część spotkania poprowadziły psycholog – Magdalena Pękalak-Pawłowicz i pedagog – Małgorzata Dąbrowska przy wsparciu Pani dr hab. Joanny Truszkowskiej - wicedyrektor ŁCRE ds. Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2. Zebrani na sali pedagodzy i psycholodzy czynnie uczestniczyli w spotkaniu. Mieli możliwość uzyskania odpowiedzi na nurtujące pytania związane z pomocą psychologiczno-pedagogiczną. Na zakończenie sesji p. Marzena Wasilewska poinformowała o mającym się odbyć wkrótce Quizie dla Szkół Podstawowych. Liczymy na udział uczniów szkół podstawowych z miasta Łomża i powiatu łomżyńskiego. Wszystkim gościom dziękujemy za aktywny udział w sesji oraz już dziś zapraszamy na kolejne spotkania, licząc na owocną współpracę. Marzena Wasilewska Zajęcia z doradcą zawodowym w Przedszkolu Publicznym nr 8 w Łomży
22 marca 2019 r. w Przedszkolu Publicznym nr 8 w Łomży odbyły się zajęcia z doradcą zawodowym. Grupa 4-latków poznawała ciekawe zawody. Tym razem szerzej został przedstawiony maszynista. Dzieci aktywnie, z wielkim zaangażowaniem pracowały nad konstruowaniem lokomotywy, ćwiczyły jazdę bezkolizyjną pociągiem, a także słuchały ciekawostek związanych z pracą kolejarza. Od przedszkola do…., preorientacja zawodowa towarzyszy nam od najmłodszych lat. Warto pamiętać o tym w codziennej pracy z dziećmi. Zachęcamy nauczycieli przedszkoli z łomżyńskich placówek do współpracy z doradcami zawodowymi z ŁCRE w Łomży.
Sylwia Lutostańska doradca zawodowy Metody aktywizujące w nauczaniu języków obcych 5.04.2019r.
CELE:
ADRESACI: Nauczyciele języka ang. w przedszkolach i klasach I-III FORMA: Warsztat TERMIN: 5.04.2019r. START: godz. 15.30 CZAS TRWANIA: 4 godziny dydaktyczne PROWADZĄCA: Kamila Nowocińska – ekspert zewnętrzny, n-l praktyk ORGANIZATOR: Marta Brzozowska KOSZT: 40zł Zajęcia „Moja przyszłość” w grupie I ZSEiO nr 6 w Łomży w ramach projektu „Kształcenie kompetencji kluczowych szansą na lepszą jakość edukacji”
W lutym i marcu 2019 roku realizowane były zajęcia z doradztwa zawodowego dla uczniów grupy pierwszej w Zespole Szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących nr 6 w Łomży w ramach projektu „Kształcenie kompetencji kluczowych szansą na lepszą jakość edukacji”. W skład tejże grupy wchodzili maturzyści z klasy licealnej, którzy już wkrótce wkroczą w dorosłość jako absolwenci łomżyńskiego „ekonomika”. Cykl zajęć z doradztwa zawodowego nawiązywał tematycznie do idei projektu – kształcenia kompetencji kluczowych. Uczniowie dowiedzieli się, jakie kompetencje są najbardziej cenione przez pracodawców na rynku pracy. Podczas realizacji zajęć szczególny nacisk położony został na kompetencje społeczne. Uczniowie chętnie brali udział w ćwiczeniach, dyskusjach, rozwiązywali i analizowali case study, dzielili się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami. Zwieńczeniem zajęć była indywidualna analiza preferencji zawodowych pod kątem osobowości i środowiska pracy. Udział w projekcie był cennym doświadczeniem także i dla mnie. Dziękuję uczniom, którzy aktywnie uczestniczyli w zajęciach. Panu Dyrektorowi i wychowawczyni klasy III dziękuję za wsparcie od strony organizacyjnej, a całej społeczności ZSEiO nr 6 w Łomży za życzliwe przyjęcie.
Anna Borawska doradca zawodowy ŁCRE „MÓJ ZAWÓD, MOJE POWOŁANIE”
W drugim tygodniu Wielkiego Postu A.D. 2019 w klasach VIIb i VIIIa Szkoły Podstawowej nr 2 i w klasach VIIb i VIIIc Szkoły Podstawowej nr 7 w Łomży przeprowadzone zostały lekcje z zakresu doradztwa zawodowego pod hasłem „Mój zawód, moje powołanie”. Gośćmi specjalnymi i zarazem bohaterkami spotkań z młodzieżą były siostry ze Zgromadzenia Sióstr Miłosierdzia św. Wincentego à Paulo – Siostra Elżbieta i Siostra Walentyna. Tematem przewodnim cyklu zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego w klasach siódmych i ósmych szkoły podstawowej jest samopoznanie, identyfikacja własnych talentów i predyspozycji zawodowych w celu odkrycia swojego... „powołania”. Wielu młodych ludzi zadaje sobie pytanie „Kim zostać w przyszłości?”, „Jak dokonać właściwego wyboru swojej przyszłej ścieżki edukacyjno-zawodowej?” O takich dylematach opowiadały również siostry – Elżbieta i Walentyna. Zwracały uwagę, że decyzja o wyborze przyszłej szkoły, studiów, zawodu jest trudna, a zarazem bardzo ważna. Jeśli okaże się tą właściwą, odczuwamy prawdziwy „pokój w sercu” i mamy poczucie spełnienia. Tak właśnie było z odkrywaniem powołania w przypadku sióstr, które podzieliły się historią swojego życia z młodzieżą. Siostry opowiedziały także, o jakich zawodach marzyły będąc małymi dziewczynkami. Okazuje się, że wszystkie te marzenia zostały zrealizowane, ponieważ życie zakonne niesie ze sobą posługę bliźnim na wiele różnych sposobów i daje szansę wykazać się w wielu dziedzinach, a talentów siostry mają bardzo, bardzo wiele. Bohaterki spotkań opowiadały również o tym, jak wygląda ich dzień w zgromadzeniu oraz zachęcały młodzież do udziału w inicjatywach podejmowanych przez siostry, takich jak: zajęcia świetlicowe z dziećmi, oaza, rekolekcje, pomoc osobom starszym. Siostra Walentyna, która pochodzi z Ukrainy odpowiadała także na pytania na temat swojego ojczystego kraju, a Siostra Elżbieta wspomniała o swoim wyjeździe do Panamy na Światowe Dni Młodzieży. Na zakończenie spotkania młodzież otrzymała od sióstr upominki. Lekcja przebiegła w tak miłej atmosferze i pytań było tak wiele, że uczniowie z klasy VIIb ze Szkoły Podstawowej nr2 (którzy od dawna prosili o zorganizowanie spotkania z siostrami) zostali w szkole dłużej, aby dokończyć rozmowę z gośćmi. Serdecznie dziękuję Siostrze Elżbiecie i Siostrze Walentynie za przyjęcie zaproszenia oraz za podzielenie się cenną historią swojego powołania! Dziękuję również uczniom, którzy wyszli z inicjatywą zorganizowania tej nietypowej lekcji i godnie w niej uczestniczyli!
Anna Borawska doradca zawodowy ŁCRE Relacja ze szkolenia Praktycznie, twórczo i z zaangażowaniem doskonalili swój warsztat nauczyciele i wychowawcy edukacji wczesnoszkolnej podczas szkolenia z zakresu kształcenia i rozwijania samodzielności oraz innowacyjności uczniów „Mniej nauczania, więcej uczenia się”. Ogromne zainteresowanie wzbudziły: technika tworzenia swobodnego tekstu z wykorzystaniem kart „Dixit” oraz kosci „Story cubens” oraz możliwość samodzielnego wykonania lapbooka o wiośnie. Wielu nauczycieli po raz pierwszy zetknęło się z zaproponowanymi metodami pracy. Poniżej materiały netografia oraz krótka foto relacja ze szkolenia. Spotkanie z ratownikiem medycznym w SP 10 w Łomży Doradcy zawodowi ŁCRE w Łomży, w ramach cyklu spotkań zawodoznawczych dla młodzieży pod hasłem " Ciekawe zawody", zaprosili RATOWNIKA MEDYCZNEGO. Dnia 1 marca 2018 roku w Szkole Podstawowej nr 10 odbyło się kolejne z cyklu spotkań, na które zaproszono ratownika medycznego z Grupy Ratowniczej NADZIEJA w Łomży. Młodzież wskazała ten zawód, jako przyszłościowy, i jako najbardziej pożądany podczas osobistego spotkania w ramach poznania "ciekawych zawodów". Po 24 godzinnym dyżurze, w pełnej gotowości stawił się p. Sebastian Górski. Młody, energiczny, wysportowany, stonowany... Na potkaniu padały różne pytania, od zarobków, przez ciężkie przypadki, aż po zabawne sytuacje.. Pan Sebastian wskazał na predyspozycje osobowościowe oraz psychofizyczne, które jego zdaniem, są niezbędne do wykonywania tego trudnego, acz potrzebnego zawodu. Sztuki walki, które ćwiczy od wielu lat dały mu dobrą kondycję i hart ducha, który w tym zawodzie jest niezbędny. Dodatkowo stałe dokształcanie, odpowiedzialność za życie drugiego człowieka i ogromna satysfakcja, kiedy uda sie pomóc osobie potrzebującej, to wszystko składa sie na fakt, że Pan Sebastian z pasją podchodzi do swojej pracy, i innej nie chciałby wykonywać. A ty, Młody Człowieku, kim chcesz zostać??? Żołnierzem, ratownikiem medycznym??? Zawodów jest wiele, wybieraj... Jeśli masz trudność z podjęciem decyzji, zapraszamy na kontakty indywidualne z doradcą zawodowym w ŁCRE :) Serdecznie dziękuję Grupie Ratowniczej NADZIEJA w Łomży, za wsparcie i współpracę, a Panu Sebastianowi za życzliwość, cierpliwość i uśmiech.
Sylwia lutostańska – doradca zawodowy Zaproszenie na szkolenie ![]() Tytuł: Budujemy porozumienie. Język współczesnej młodzieży Cele: · Rozwijanie umiejętności rozszyfrowania języka współczesnej młodzieży („słownik” w pigułce). · Identyfikacja barier w komunikacji dorosłych i młodzieży oraz kształtowanie umiejętności ich likwidowania. Data: 03.04.2019 godz. 16:30 Czas trwania: 4 godziny dydaktyczne Adresaci: Nauczyciele wszystkich typów szkół i placówek oświatowych Prowadząca: Anna Borawska Koszt: bezpłatnie |
- rzekazanie sprzętu IT i pomocy dydaktycznych łomżynskim szkołom
- Doradcy zawodowi ŁCRE na XIX Giełdzie Pomysłów Na Życie
- „OŚ ŚWIATA, czyli kompetencje kluczowe w szkole – postawy, przekonania, wartości”
- Wykorzystanie nowoczesnych technologii na etapie edukacji wczesnoszkolnej.
- Przemoc rówieśnicza - jak prowadzić profilaktykę i interwencję
- Zmiany w nowej Podstawie Programowej Kościoła Katolickiego
- Sieć ekspertów programu DELFORT
- VI Powiatowy Konkurs Recytatorski
- Myślenie wizualne w pracy nauczyciela języka obcego
- IV Miejska Giełda szkół ponadgimnazjalnych/ponadpodstawowych 2019
- Wspomnienia ze szkolenia - Kids Skills
- Szkolenie w Bursie Szkolnej nr 2 w Łomży
- IV giełda szkół
- Kolejna wizyta młodych sportowców w Szkole Podstawowej nr 2 w Łomży
- Notatka po szkoleniu